laupäev, 23. märts 2013

4. klassi kodulugemine


Septembris: J.Wilson „Tracy Beakeri lugu” või E.Uspenski „Onu Teodor, kass ja koer”

Oktoobris: R. Made „Veli Oliver”

Novembris: A Kivirähk „Sibulad ja šokolaad”

Detsembris: E.Valter „Metsa pühapäev” või M.Lobe „Vanaema õunapuu otsas”

Jaanuaris: A.Lindgren „Väikevend ja Karlsson katuselt” või K.Saaber „Saurusesuvi”

Veebruaris: M.Elliott „Kiusamine” või K.Salu „Viljaküla Brita memuaarid”

Märtsis: R. Kipling „Mowgli”

Aprillis: P.Abraham „Koolitont” või A. Pervik „Sookoll ja sisalik” või D. Normet „Une-Mati rannakülas”

Mais: A. Pervik „Arabella, mereröövli tütar” või  R. Dahl „Suur sõbralik hiiglane” või T.Toomet „Vana aja lood” või T. Toomet „Vana aja koolilood” või E. Valter „Kuidas õppida vaatama?”


Pärast raamatu lugemist kirjutab õpilane sellest lugemispäevikusse (poest ostetud valmis lugemispäevik või jooneline vihik) kokkuvõtte (pealkiri, teose autor, tegelased, tegevuse kohad, sisu kokkuvõte umbes 0,5 vihiku lk) ning joonistab raamatu kohta pildi. Seejärel toimub töö teosega tunnis (küsimustele vastamine, rühmatöö, rollimängud vms). Kahest raamatust (lepime õppeaasta alguses kokku) jutustab laps õpetajale u 10 minuti jooksul. Ta räägib raamatu sisust ja vastab õpetaja esitatud küsimustele. Jutustamine toimub pärast tunde õpetajaga eelnevalt kokkulepitud ajal.