4. klassi kodulugemine
Septembris: J.Wilson „Tracy
Beakeri lugu” või E.Uspenski „Onu Teodor, kass ja koer”
Oktoobris: R. Made „Veli Oliver”
Novembris: A Kivirähk „Sibulad ja šokolaad”
Detsembris: E.Valter „Metsa pühapäev” või M.Lobe „Vanaema õunapuu otsas”
Jaanuaris: A.Lindgren „Väikevend ja Karlsson katuselt” või K.Saaber „Saurusesuvi”
Veebruaris: M.Elliott „Kiusamine” või K.Salu „Viljaküla Brita memuaarid”
Märtsis: R. Kipling „Mowgli”
Aprillis: P.Abraham
„Koolitont” või A. Pervik „Sookoll ja sisalik” või D. Normet „Une-Mati
rannakülas”
Mais: A. Pervik „Arabella,
mereröövli tütar” või R. Dahl „Suur
sõbralik hiiglane” või T.Toomet „Vana aja lood” või T. Toomet „Vana aja koolilood” või E. Valter
„Kuidas õppida vaatama?”
Pärast raamatu lugemist kirjutab õpilane sellest lugemispäevikusse (poest ostetud valmis
lugemispäevik või jooneline vihik) kokkuvõtte (pealkiri, teose autor,
tegelased, tegevuse kohad, sisu kokkuvõte umbes 0,5 vihiku lk) ning joonistab
raamatu kohta pildi. Seejärel toimub töö
teosega tunnis (küsimustele vastamine, rühmatöö, rollimängud vms). Kahest
raamatust (lepime õppeaasta alguses kokku) jutustab laps õpetajale u 10 minuti
jooksul. Ta räägib raamatu sisust ja vastab õpetaja esitatud küsimustele.
Jutustamine toimub pärast tunde õpetajaga eelnevalt kokkulepitud ajal.